Druh dopravy Cena Popis
Osobní odběr Zdarma V naší provozovně na adrese: Štefánikova 496/10, Praha 5, 150 00 v pracovní době Po-Pá 7:30 – 19:00 So – 8:00 – 13:00 h. POZOR! Osobní odběr je možný až po potvrzení našimi pracovníky na e-mail zákazníka, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
Rozvoz po Praze 250 Kč Po Praze rozváží zboží náš řidič. (Při objednávce nad 8265,- Kč bez DPH je doprava zdarma).
DPD 155 Kč Dodání druhý den po odeslání (cena platí do hmotnosti 30 kg. Při objednávce nad 8000,- Kč bez DPH je doprava zdarma.)
DPD PickUp 69 Kč Dodání na vybranou poočku hned druhý den po odeslání. Tímto způsobem lze poslat zásilky do maximální hmotnost 20 kg a rozměr nejdelší strany balíku do 100 cm. (Při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH je doprava zdarma.)
Česká Pošta - Balík do ruky "S" 99 Kč Balík do ruky - dodání druhý den po odeslání. Tímto způsobem lze zaslat zboží do hmotnosti 15 kg a rozměru nejdelší strany balíku do 35 cm
Česká Pošta - Balík do ruky 135 Kč Balík do ruky - dodání druhý den po odeslání. (Cena platí do hmotnosti 30 kg a rozměru nejdelší strany balíku do 100 cm, nad 30 kg nebo nad 100 cm cena dohodou).
Česká Pošta - Balík na poštu 129 Kč Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu. Dodání druhý den po odeslání. (Cena platí do hmotnosti 30 kg a rozměru nejdelší strany balíku do 100 cm, nad 30 kg nebo nad 100 cm cena dohodou).
Česká Pošta - Balíkovna 69 Kč Balík si můžete vyzvednout v široké síti výdejních míst. Celkem přes 5000 míst. Balíkovnu naleznete jak na poště, tak i mimo poštu. Tímto způsobem lze poslat zásilky do hmotnosti 15 kg, s maximálními rozměry balíčku 70x50x50 cm.
 

V případech, kdy je zboží odesíláno přímo ze skladů našich dodavatelů, mohou být využity i jiné přepravní společnosti. V těchto případech budou účtovány ceny dopravy 155,- Kč s DPH, dodání druhý den po odeslání.

Při přebírání zboží od dopravců je zákazník povinen pečlivě zkontrolovat balík a v případě jeho zjevného poškození okamžitě řešit ono poškození s přepravcem. V případě, že tak neučiníte nebude na pozdější reklamace brán zřetel.

Při doručování zboží přepravními společnostmi je zákazník povinen poskytnout potřebnou součinnost pro úspěšné doručení zásilky.

V případě zvolení nevhodné přepravní služby bude po dohodě se zákazníkem přepravní služba změněna.